We do it all .

Tjohej :) Nu hare varit tyskt i några dar känner jag.. igen :P
Men! sen senaste.. Showerna gick bra! förutom den andra när folk började improvisera röven av sig och göra det utan att tänka på helheten i showen..
Typ där var en scen som var Terapiscen, alltså, teaterns mest seriösa scen och det visste alla! Ändå!!!!! så är det en tjej som sitter och kaxar sig under den scenen mot en annan som öppnar hela sig för alla och det tillhörde inte och deta sabbade hela budskapet -.-'! Skit drygt, och över lag var den bara utflippad och dryg.. Kvällsshowen gick bra iallafall :) hade skit roligt i vilket fall som och fick höra hur bra min lärare tyckte jag var, inte bara på scenen utan hela vägen dit :)

Sen har vi hrmm... Jo! innan helgen så skrev jag färdigt min atvå sista Stora uppgifter och fick även veta att jag fick MVG på projektarbetet :D!! + att jag hade mitt sista prov. och direkt när jag kom hem från skolan somnade jag? och sen jobba jag i två timmar och åkte till stan och påvägen hem somnade jag igen i bilen trots att vi bara gått i en affär.. min kära pojke körde helt försiktigt för att inte väcka mig :)! sen på kvällen var vi hos far min och kolla film och jag sov igenom hela filmen + att jag somnade som en stock när vi kom hem till philip sen igen och sov tills klockan ringde på lördagmorgonen.. helt sjukt var det! just den dagen var mina sömnproblem som bortblåsta och det fortsatte på både lördagen och söndagen.. helt sjukt :P
Jag pratade med Therse om det igår när vi var hos henne, och vi antar att det är för att jag äntligen slappnade av? har ju haft något så sjukt mycket att göra så jag har ju knappt sovit eftersom att jag inte släpper saker när jag går och lägger mig.. men nu jävlar :D
Studenten om 12 dagar (11 om man inte räknar med själva studentdagen) alltså 6 skoldagar!! helt sjukt! denna vecka är vi lediga torsdag-fredag pga kristihimmelfärd (?) och på måndag är det Sverige nationaldag eller ja min och min pojkväns 5 år dag :D och det är en röd dag så även då är vi lediga :D

sen på tordagen är det iga lektioner bara handavtryck på skolan och utspark :D Helt sjukt !!! :D

haha vilket över energiskt inlägg xD!

nu ska jag sätta mig i solen och bara njuta sen ska jag och min kära påg storhandla :)! (det lät som att jag menade min son där kände jag :P men ja :D )
puss!


ps. AMANDA JAG SAKNAR DIG! ds.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHA!! har du kännt dig som en TYSK i ett par dagar nu? hahahahah... då är vi två :'D oh stavningfel ibland alltså x')!

Men iaf jättekul att .. nej fan, så säger man inte, eller? jättekul är typ gammalt språk? o.O

Jajja :D, AWSOME (hihi) att höra att du äntligen lyckas slappna av, fan vad glad jag blir!!!! och rent översött av Philip det där med att köra försiktigt :')

Bahhh vad härligt att du kan sova och får energi :D<3



PS: JAG SAKNAR DIG OCKSÅÅÅ!

2011-05-30 @ 17:32:07
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0