somewhere whit you .

nu tyckte amanda att det var på tiden att jag uppdaterad litta.. :P
men jag vet inte om vad det är därför det stått lite still :)

Men kan ju berätta för er som inte vet att i fredes gjorde vi nationella muntliga i Svenska B och panik som jag hade gick jag in med inställning på IG.. men icke, ut kom jag med ett MVG :o :D haha :P har levt på det sen dess.. vad kan man mer berätta.. Jo, jag har röv mycket att göra i skolan att det är hemskt! får ta varenda ledig stund till att plugga :( och det suger! men det är över om 37 dagar! STUDENTEN! you just gotta love it! tyvärr så missar min fina vän min student med lite mindre än en månad efter det kommer hon äntligen hem :D kan inte fatta att det redan gått så lång tid!

nu får ni en liten bildbomb med vad jag fått leva utan det senaste året

glömde vända den.. för ja Amanda, jag har lärt mig vända bilderna på MAC :D haha!


MASSOR av skratt i skolan

slappe söndagar med WEIRD maskar..

nu blev jag sugen på att blondera mig igen.. x(

ingen aning om vad vi gör här egentligen ... :P men jag gissar på att vi hade kul :D

bilder vi tog under lektionstid.. alltid längsbak i klassrummet x)

..

x'D..

Jag älskar dig bästa vän & saknar dig en massa <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gut :DD också håller vi det uppe med uppdateringen nu med tycker jag eftersom jag har tittat in här varje dag under inprincip alla 8 månader, men det är inte mycket verkstad, haha! :P

BRA DÄR förresten att du skrev ner det med ditt MVG! tänk liksom om ett år när du tittar tillbaks, då får du tillbaks känslan av hur lycklig du blev :D och även bra det där med att du har rövmkt i skolan, för sen nästa år, så haru inte det och då blir du glad för det med, haha ! :P



JÄVLA GÓAAAA BILDER :D man blir så glaooo! duktig du är som lärt dig vända ;)

btw, vet inte heller vad vi gjorde på den ena bilden där, men vi tog en hel del foton o.O



och go blond with me, jaaa :D?



saknar och älskar dig bästaste vän!! <3

2011-05-04 @ 14:49:54
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0