nobody knows .

amanda, jag hoppas verkligen att du sett musikalavsnittet av Grey's? något av det bästqa jag sett :D sjukt bra!! så om inte, titta fassen i kapp till det!

i fredes gick intervjun bra, vi satt 3 stycken sökare i ett rum med linjerekorn typ, svarade på några frågor och berättade om oss själva. förhoppningsvis gick det bra :)
på kvällen umgicks jag med mitt <3 och körde runt och visa upp nya bilen :) :P


:D

i går var jag på 20-års fest :) det är så kul man gör det till antar jag, men det var trevligt :) satt mest och pratade med två vänner som oxå var där. var hemma runt halv 2 och vaknade 1 idag.. :P
Nu ligger jag och myser med min lille ninja och ska snart äta frukost och en plugga :( hatar söndagar..

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jao, har sett det avsnittet och det var ett tag sedan, haha :P, men mindes också att det var bra ;)



och bilen är röd som i kärlek! x'))

2011-05-09 @ 09:05:08
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0