jag börjar pensla .

tjolahopp :)
två av tre uppvisningar klara, nästa är havl 7 så här sitter jag med Pernilla och gör ingeting :) ska förstås plugga! varför inte liksom ;)
har ganska mycket att göra just nu. ett arbete i psykologi, religion, komplitering i historia på historiesyn och läsa min jivla svenskbok.. men nästa vecka sätts betygen och det är najs :D

angående vad du skrev Amanda, Ja det finns olika champangefrukostar för att vi inte får lov att ha dem på skolan pga alkoholen ;) så därför har de delat upp det för att det ska vara mer plats :)

Och till det andra du skrev om att jag är snäll som vanligt .. Man får inte MVG för ingenting :D!!! fick veta det idag att jag får mvg idag!! :D och Rolf har sagt till mig förr att jag ska bli mer självsäker så när han frågade mig vilket betyg jag själv tycker jag sa få så svarade jag MVG så han bara : Jaha varför det? Så sa jag för att jag har gjort allt i denna kursen, engagerat mig i alla olika grupper och gjort mycket för gruppen och fixat med allt osv. så sa han typ: Självklart ska du ha Mvg, men inte bara för de anlednignarna utan för att du tar reda på saker jag ber dig, du går efter kursmålen och gör det du ska. sen är du även en ledare och engagerar de andra vilket gör det lättare att sätta betyg på dig :) yey liksom :D haha (a)

nej nu ska jag börja dra mig till flamman, orkar inte plugga :D haha.
Pouss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas alla uppvisningar gick bra!! :)

Auuufaan ^^ juste!



Åhhh GRATTIS :D inte bara till MVG:et utan även att du har blivit mer självsäker för det förtjänar du min bästaaaa!! <3

POOOOOOSSENHAJEN på daaaaj! :D

2011-05-25 @ 19:22:29
URL: http://veenus.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: haha.. översättningen var Ljus ut (alltså släcka ljuset på korrekt svenska), borsta tänderna och godnatt människor/folk vette katten vad ;P

2011-05-27 @ 12:08:59
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0