it comes naturally .

Idag är det exakt 2 måmnader tills min bästis kommer hem! :D

Idag var det studiebesök på Gekås ullared :P sen blev det shopping i liten grad eftersom att me är very fattig xD men blev två par skor till mig :D sen blev det massa saker till studenten, typ tallrikar, glas och bestik och så :) sen blev det bara lite saker till hemmet, typ tvättmedel osv.. hör du hur gammal jag är Amanda? :( haha! <3

Idag fyller även min rockybebis 3 år :D

och min sixtenbebis skulle fylla 10 <3

Saknar dig mitt lilla hjärta! Ingen förstår hur ont det gör fortfarande :'/
Jag älskar dig finaste <3

I morgon ska jag på intervju på eslövs folkhögskola (Y)! nervös som attans eftersom att jag aldrig varit på en intervju förr O.o! men förhoppningsvis går det toppen och så blir jag antagen ;D haha

Nu ska jag sätta mig och plugga..
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför gör man ett studiebesök på ullared?? xP

bilder på skor, jajajjaja :)))

och ja... bara till att inse det.. du är gammal :( eller okaaaj, halvgammal, men nästa år, då är du fan gammal!!! x) 20.. puuuuh! x)



Grattis igen till dina sötisbebisar!<3

och lycka till imon <3

2011-05-05 @ 23:10:06
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0