all that i say .

tittut igen :)
amanda blir lite arg för att jag inte uppdaterar så att hon kan läsa en massa skit om sverige ;) nej skämt och sido. men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva :P
Idag var jag i skolan 9.40 kollade på en film om konspirationsteorier som var ganska intressant :) Det handlade om att folk försökte bevisa att man inte varit på månen.. Typ genom att studera skugger, vindar, damm osv. och så pratade vi lite om det och det finns seriöst konspirationsteoretiker som försöker bevisa att ANDRA VÄRLDSKRIGET inte skedde? helt sinnes! men ja, sen var det inflytade och vi pratade lite om vem vi vill nominera som skolan "bästa vän" typ och så skrev vi ner det. sen var det lite om Champangefrukosten :) som för min del sker hemma hos Therese :)

Sen gick jag till estet för att fixa lite kulisser inför onsdagens uppvisning som jag har stor fasa inför.. men vi kommer väl få skratta oss i genom det för det kommer vara så fruktansvärt pinsamt att stå på scen.. :(

Nu ska jag fixa med ljusschema och vem som ska ta in va dpå scenen schema eftersom att ingen annan ville fixa det -.-' Sea <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha grrrr (alltså argt grrr xP) inte skämt å sido ;P



hahaha... andra världskriget är ju SJÄLVKLART ett påhitt!!! men snälla... ofta xP

Hä? finns det olika champangefrukosts? o.O jag trodde bara det fanns en och att den var på skolan :P



showen kommer säkert bli braau .:)

och du är lika snäll som vanligt märker jag.. x)

pooouss<3

2011-05-24 @ 22:08:42
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0