let the pain wash away all the pain .

Har nästan precis kommit hem, har varit och handlat lite mat med pappa :)

Tycker översynd om min lilla bebis! Han hade en tumör på sin ena testikel och har opererats idag.. så snurrig han var efteråt, han sov såklart ett tag och han vaknade vid 11 så hämtade vi honom vid 2 och då var han fortfarande väldigt groggy och kunde inte gå rakt stackarn!
Nu får han Extra gull av alla för att han blir orolig när ingen är så han ser oss. han har inte vant sig vid kragen och han ser inget igenom den :( den är riktigt stor och han blir super nervös om någon går och han inte ser oss :(
han brukar alltid springa ner och möta en vid dörren och han tänkte göra det idag med men fastna först med kragen i trappräcker och sen blev han trött och bara la sig :( helt synd om honom! Men operationen gick bra och han kommer piggna till de kommande dagarna och hundar vänjer sig fort vid krage tydligen :)

Han somnade i mitt knä söten :)

har även klippt mig idag! Tummen upp! haha det var över ett år sen jag klippte mig sist.. men hon klippte ändå bara ca 5 cm, det är sjukt mycket, men jag trodde fan de skulle behöva snagga mig för att få bort allt slitet :P
är jätte nöjd iaf :) har hittat en frisör jag gillar !! inte illa det ;)!
Nu ska jag plugga, måste få ihop det allra sista inför helgens konsert!
puss


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- awh vad söt!

2011-03-03 @ 14:10:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0