Varför måste man ta plats för att synas?

Precis som rubriken säger så är det min fråga.. Varför måste man ta plats för att synas? är så jävla trött på det! Folk ser mig som en social och uttåt människa men jag vill inte ta plats och och stå i centrum osv bara för att folk ska se mig?
Men nu på teatern har det varit sjukt sugit för jag fick verkligne övertala mig själv något så fruktansvärt för att kunna hålla i uppsjungningen eftersom att jag själv inte tycker att jag är bra nog, men jag tog mod och gjorde det i vilket fall som hellst och gjorde det med Christian men tydligen så bara för att jag bara är i bakgrunden av 1811 så är inte jag lika viktig och folk lägger inte märke till att jag hjälper till på det sättet.
Blev så frustrerad igår eftersom att Christian satt och blev sminkad just när uppsjungningen skulle börja så jag gick fram och ställde mig för att börja, och då stod ressisören och pratade med några i ensamblen så jag ville ju inte störa och börja med uppsjungning, men i stället när de pratat klart ställde han sig och sa: Ja men eftersom att christian sitter och blir sminkad så får vi börja uppsjungningen med broder Jacob i stället!
Så jag bara ställde mig i en grupp och gjorde den för jag tänker inte käfta och tänkte att jag kunde börja efter vi var klara med den, bara det att då gick en annan fram och började babbla och säga att vi ska göra chigong till christian är klar eftersom att han håller i uppsjungningen? så då gick jag. sjukt arg :(( och nu märker jag hur dumt det låter men fan jäva skit -.-'
Dock blev det värre idag när vi skulle hålla uppsjungningen.. jag beklagade mig såklart till Christain och de andra där bak som jag brukar prata med och idag när uppsjungningen skulle börja så säger Ressisören, Nu är det uppsjungning med Christian! och så viskar christian till honom snabbt, och emelie.. och då säger han och Emelie med lite tystare ton..?! vad är det?! jävla mög!

Haha lite avreaktion där ja..
Amanda! Det funkade jätte bra! saken att jag inte kan somna direkt är att jag är så täppt :P Men fan vad skönt det är att Sova! underbart! och självklart glömde jag spraya på kudden i går så mitt i natten small det något fruktansvärt utanför (åska) och jag vakna direkt och började slå på philip att han skulle stänga fönstert x'( så hemskt! och så taskig jag var som slog på philip x) haha! stackanr!

annars har teatern varit toppen :) hade sista föreställningen idag och allt gick jätte bra :) Nu ska jag lägga mig med mina fina aromer och komma på något skoj att skiva om i morgon :D

<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

men så jävla typiskt! Skitbra fråga dessutom!! Har aldrig fattat det heller liksom, men man får helt enkelt tänka att det visst finns de som ser på de i bakgrunden också :) och de som gör de är inte så ytliga och bara tar "huvudpersonen" först. Och sådana ytliga människor ska man ändå ta och strunta i :D

men jag vet.. lätt är det inte alltid för man känner sig typ osynlig och obetydlig -.-



Meen åååååh :( ofta det började åska också :( vilken satans otur!!!

haha lite taskig kanske xP men han vet ju hur rädd du är för åska, så han förstod ju det luuugnt :)



haha tur för dig att du redan förbereder dig för dagens skrivning ;) haha!



<3

2011-06-20 @ 12:36:28
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0