today i don't feel like doing anything .



Sorry Amanda för min super dåliga uppdatering från sverige :((

Men har verkligen kännt som rubriken säger den senaste veckan -.-'  har haft mycket teater och så har jag även jobbat. men har inte riktigt kännt för något så det har inte blivit något.

Just nu ligger jag hemma med världens hosta och snuva och kan knappt andas. Har inte känt mig såhär dålig på väldrig länge :(( men har teater ikväll, tre förställningar kvar så det är bara till att ta sig i kragen ..
Men mitt Deep Sleep verkar funka! trots min förkyldning eller vad det är har jag sovit riktigt bra de senaste två nätterna! tagit en stund att somna men när jag väl somnat sov jag som en stock!

thats it for now
puss <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

ohh äntligeeen x))

Fy sören vad jobbigt :( men ändå bra ju att det är sista idag. Då kan du chilla lite i väntan på sommaren och när den kommer så är du frisk :D hoppas

Tur att det funkade!! var lite skeptisk ändå fast tänkte att "the body shop" det är bra grejer det, så ja, haha.. kassörskan babblade på om aromer och sådan och det står nog på den med? Jaja, kanske tar ett tag att somna men sen så ligger väl aromerna och flyger in i näsan hela tiden och håller dig i sömn, haha ^^

pusss <3

2011-06-19 @ 21:58:41
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0