there aint no reason .

Just nu är allt lite upp lite ner.. Har änsålänge uppnått alla mina betygsmål denna terminen :) det ända jag inte vet är psykologin.. men vi får hoppas :)
sen är det annat som jag inte kan skriva om som gör att det är lite ner, eller mycket egentligen..

Men i kväll kommer det iaf vara en Bra kväll! vi ska repa ihop med orkestern på teatern i kväll! så himla coolt det kommer bli! det kommer bli asbra!

hmm vad mer.. Jo idag tror jag att vi får preliminärt besked ifrån eslöv :o Nervös? JADÅ! haha :P men får väl hålla tummarna :) även om jag tror att jag heldre vill in på malmö högskola. men ändå! :D

Fick tillbaka min dator idag och den känns som ny och är LOVELY! älskar att alla skitprogram för dylexin är borttagna :D

Nu ska jag sätta på mig ett bedövningsplåster sen ska jag timm stan om två timmar.. Have a great day :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

hur gick det egentligen med psykologin :D?

2011-06-18 @ 13:24:23
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0