just smile .

På med basen och bara njut av denna överhärliga låt! Jag stoppar in hörlurarna och bara njuter! älska<3

Midsommar då.. Förra året var det solsken nästan hela dagen, cyklade på ven med de absolut bästa och hade en allmänt Awesome Midsommar! Idag är det massa moln och solen försöker tycka sig fram.. Saknar förra året :( Saknar min bästa vän!
Ska snart och lägga en blomma till Farmor och farfar, som jag även saknar något så fruktansvärt :/ Allas glada midsommar humör måste smittas av på mig idag, det bara Måste göra det..

Amanda jag hoppas du har en toppen bra dag idag även om ni firade midsommar tidigare i veckan <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Saknar dig ocksååå!! Jag hoppas med att din dag blir bra och att du kan njuta av den litegrann åtminstonde.. helst mycket :)

puuuusss <3

2011-06-24 @ 13:57:30
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0