i dont care what the people will say .



det är över en vecka sen jag tog studenten och det känns helt sjukt :o tiden går helt fort!

Amanda, jag skulle tänka ut något att skriva om men har inget kul att skriva om -.-' dagen idag är ganska tråkig för jag har ingen ork att göra något men måste till klågerup senare och riva allt och det är drygt! jag har ingen orrrk! för även idag är jag på ett jävla söndagshumör, vill inte göra något och orkar inte göra något iheller.

och amanda har du fått din tidning än?! annars har jag en extra som jag kan skicka för jag köpte en till för säkerhets skull men har glömt att fråga hur det gick och har ju glömt skicka efter det -.- taskiga jag :(!

Nu ska jag ner och köpa fetaost för jag har kravings efter det och har haft det i flera dar x) puss <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

fetaost <3

nej jag har inte fått tidningen än, haha men det gör ingenting. Du behvöer inte skicka den igen och du hade verkligen inte behövt köpa en till :O!! men jag kan i alla fall läsa den när jag kommer hem.. om 1v och 6 dagar ;)

PUUUUUSS

2011-06-22 @ 15:50:00
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0