forget the past .



goddagens!
Igår satt jag hos min fina pojkvän och adressändra, så från och med den FÖRSTA JULI är jag sambo! yey :D haha! men sitter hemma hos min pappa nu och packar lite saker och läser igenom gammla papper och herrejävlar (ursäkta) vad jag har varit mörk i mina dar.. hittade flera texter men en satte sig ganska hårt.. vet inte vad det var med mig men iaf texten var denna:

Ingen sa att livet ska vara rättvist, så att veta att du är där du vill vara och inte jag är ingen direkt överraskning.
Förvänta dig inte att jag kommer vara glad för din skull och le inte mot mig och säg att allt kommer lösa sig för mig med. Jag vill inte ha din sympati, Jag HATAR din sympati.
Grattis du, Jag hatar dig!


Detta skrev jag någon gång mellan åldern 13-15.. skit skummt att läsa detta nu, jag vet att jag verkligen hade mina mörka tider efter mina föräldrars skillsmässa, jag mins oxå att jag inte var det när jag träffade folk utan det var bara jag som visste, men jag minns verkligen inte att det var såhär.
helt plötsligt känns mina mörka dagar idag väldigt ljusa.. herrejävlar åter igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0