you talk to much .

Tjohej :)

Känner att det bara blir massa negativa inlägg här förtillfälligt, men fassn det känns som att jag är nere i en sjuk mörk dvala eller vad man kan säga. Jag får bara massa negativa nyheter och det är så sjukt tröttsamt. Igår fick vi veta att pappas nära arbetskamrat har fått cancer i bukspottskörteln som spridit sig till levern.. och även pappas barndomsvän/kärlek har fått bröstcancer. Fick en bra nyhet häromdagen dock och det var att min fasters cancer inte hade spridit sig :) anledningen till attvi var där och fick veta det just då var dock för att vi var påväg till sjukhuset i lund för att pappa fått näsblod som inte slutade på över en timme och en kvart.. och hans panikångest har blivit värre sen farmor gick bort :( är trött på allt negativt!

Något skönt och positivt är iaf att vi håller på att planera inför 200 dagars den 21 november! Lovar att jag ser fram emot det som satan! 275 dagar sen jävlar tar jag studenten :D! Ska bli så otroligt skönt att slippa allt :D! Och på tal om skolan.. idag hade vi historieprov som jag misslyckades helt med och det provet var typ hela grunden till historia B så woow bra emelie..

 

Nu ska jag snart till skolan för att visa alla i min matte grupp hur mö jag suger på matte b..

Haha negativa jag ser fram emot att må bra.

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag håller med dig, det är jobbigt nu, men det är sista året vi måste bita ihop och kämpa tillsammans så blir det bara hälften så jobbigt :) <3

2010-09-07 @ 16:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0