thinking of you .

Goddagens!
sovit som en stock i natt! eller inte .. har inte sovit alls, men iallafall. Min finfina hund kände nog på sig att jag inte mådde speciellt bra inatt för han har legat i min 160 säng, (sjukt stor säng men han valde att ligga änna in på mig), han låg där hela natten och direkt efter att han och pappa kommit in från morgonrundan så kom han upp och la sig precis in till mig igen, söte? hehe! världens underbaraste <3

nu ska jag dra mig till skolan.  Har historia nu på morgonen och duktiga jag har lämnat in min uppgift en dag förtidigt (!) haha :)

nej talk to you later :)
pusshej

Vi pussas :D <3

Kommentarer
Postat av: amanda

Ny tröja eller vad är det för röd en :D?<3

2010-09-28 @ 13:50:35
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0