dont upset the rhythm .

Goooooodmorgon :)

 

Sitter på Projektarbete för tillfälligt och jag blir ganska pisst för att jag lämnade in min idee skiss första typ över halva gruppen lämnade in det försent och De fick veta sin handledare och fick feedback på sitt arbete man inte jag? Ofta liksom? Några lämna in igår och även idag och de ha de fixat men jag lämna in mitt förra veckan och fick nu sitta och berätta inför hela klassen om vad jag skulle göra? För det första Hatar jag att prata om det inför alla och Två jag ville fan inte berätta det för alla eftersom att alla inte har kommit på något och jag vill inte att någon tar min idee egoist eller inte det bryr jag mig faktiskt inte. En har redan snott min ide så jag blev lite så på henne men det löste vi :)!

 

Skoldagen idag då. Religionskunskap här efter, tråkigt men det får gå, sen svenska och sen Sceniskt musikprojekt :D efter det ska jag träffa underbara Lizette och efter det ska jag till Skuff :)

 

Och juste, kollade på lite bilder på Oth igår och Shiit vad de har förändrats :P klart man förändras över åren men det märks ju inte så när man bara kollar, men ja, snart börjar säsong 8, heelt underbart :D


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Jag kan inget annat än hålla med dig :D

2010-09-01 @ 12:19:24
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Ja visst ja,Tack så mycket :) Minns att han åkte med bussen men hade för mig att Rachel var med.

2010-09-02 @ 19:42:40
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0