you are the reason i sing .

Uuuuuuh vad jag är seg! Var på filmaraton Onsdag-torsdag och det känns som att jag bara hoppat över de två dagarna.. gick upp mellan halv 10-10 i onsdags morse och drog hem till Therese och pluggade till 3 typ, sen hem och hoppa in i duschen och vidare till B i staffanstorp! ganska musigt med filmartaton faktiskt.. jag hade dock redan sett mer än hälften av filmerna ;) Nörd.. haha!
Sov inget under natten ofc och på torsdagsmorgonen gick jag till bussen som enligt tanten på skånetrafiken skulle gå kvart över 9 men icke!! den gick inte förrens kvart i 11?! sjukt kallt och regnit så gick hem till B och var där till bussen gick.
Väl hemma bytte jag om till sovtröjan och kröp ner i sängen direkt frusen som jag var, helt genomblöt efter att jag gått hem från bussen:(, men jag kunde inte sova! låg mellan halv 12 och 4 och försökte somna, kolla filmer jag redan sett 100 gånger för att göra det lättare, men nej.. haha! Philip kom hit vid 4 och pussade lite på mig sen drog han till stan med en vän för jag skulle plugga och först då somnade jag x) sov till halv 7 gick upp för jag var svinhungrig hade ju inte ätit något allt under hela dagen :o dumt. men ja, sen somnade jag igen vid 10 sov som en stock hela natten och vaknade nu 11.. och är fortfarande trött och riktigt seg! usch!
ska äta frukost nu och sen blir det plugg och en Massa serier jag missat!
puss på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0