you are the music in me .

sitter med en goding jordgubbssmoothie och ska plugga lite, kommer bara inte igång för vi har nyss fått in älsklings tv på mitt rum så han och min broder sitter och spelar star wars :p..
har am som jag måste göra innan onsdag då jag ska träffa de andra i min grupp för att jobba ihop allt, jag har skrivit det mesta men måste finslipa litta och få dit lite mer text. har även historia.. :(

nog om det :D
Som sagt ska jag gaddigadda mig och tanken är fortfarande att strength for today hope for tomorrow ska stå på mina handleder, vet bara inte riktigt om det ska vara min första tatto.. har så många tankar på vad jag vill göra men ouuuuh svårt!
i nacken vill jag ha ett E men krusifix runt eller en text där det står; forever trust in who you are :)
på foten Strenght .
oh vet verkligen inte, men det blir nog det på hanlederna ändå? fårla se ;P godnatt :)

Kommentarer
Postat av: martina

sv; tack så mycket för att du kommenterar :) De är så att jag inte ens har någon ork till att acceptera kommentarerna som jag har på lager, så dina kommentarer finns där och jag läser dom så fort jag får dom, jag orkar bara inte svara. :) Men tack för att du kommenterar, Kram <3

2010-11-02 @ 06:57:27
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: Amanda

hä? Philips tv på ditt rum? eller vää? :P vad fan gör den där isf xP?



ooohh låter najsiiigt vettu :D.. ähum hade du då tänkt att det på ena handleden ska stå "strenght for today" och sen på den andra "hope for tomorrow" eller vad :D?! det hade iaf varit snyggit x)!!

2010-11-02 @ 14:48:11
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0