let me show you .

Halluja :)!

Dagen idag har spenderats på Nova Lund med Mimmi! dockdockdock(!) handlade jag inget! stolt jag är ;) nej men haha, det ända jag köpte var en riktigt god Varm choklad och morotsmuffin från ecpresso house! sjukligt gott! sen blev det hem till henne och kolla på idol :D! OLLLLLLLLLLLE<3 (är inte så idolnördig men fan vad han är braaau :'))

det blev inget pluggande igår.. haha! blev så inne i min tatto jag ska göra så jag somnade :P ritade upp på mina handleder hur det skulle se ut och fotade men jag lägger inte upp det för såg idag hur fult det såg ut! haha! alltså bilden och texten blev ful, ska fortfarande göra den tatoeringen :)

ja juste, kollade på mitt horoskop även idag, tyckte det var kul att skriva om så ja. Min tur skulle ligga ganska neotralt för dagen och skulle jag vinna var det bara småvinster oh idag ska även vara en positiv dag. det kan jag faktiskt inte säga emot för dagen har varit sådär lagom krävande och det har bara varit skönt att storra runt utan att bry sig så mycket :)! vädert dock.. regn? Halleluja vad jag hatar det! haha!

Nej nu SKA jag plugga, need to!

Kommentarer
Postat av: A

oooh, duuktigt jobbat att inte handla någonting ;D mat och dryck kan ju bara ses som en RIKTIGT nödvändighet liksom :D

Saknar espresso house </3



Hahah, jag hatar när man blir så himla "upptagen" av något så att allt annat bara försvinner ut ur tomma intet :P fast samtdigt så är det najs att vara sysselsatt x)



Aman ... det finns inget dåluigt väder bara dåliga kläder... hihiih... SKOJA! regn kan dra sig -.-'''



Postat av: eem'



http://tv.blinkx.com/ är annars en annan sida du kan kolla på :) där får du oxå massa olika förslag på var du kan se :D



vad kul att jag inspirerade dig ;) och jag tror att den tatueringen kommer bli duktigt snygg! och som jag sagt, betydelsen är stor och den kommer betyda mycket! Jag tror nog att du ska göra den i Tyskland men att du kollar upp ett BRA ställe :P men för som du själv skrev så har det ju med detta året att göra och så, så ja :)



sv: Okejj :) Kan jag förstå! Hur mås det med fader och familj? <3

Haha hälsa han att han är NÖRD NUMBER ONE :D! och ifall han säger något om att du kan vara det själv så kan du säga att du är tönt.. t.ex filmtönt :D för det är en skillnad, remember? :D<33

2010-11-02 @ 18:38:53
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0