i'v been watching .

idag har jag en sakna bästa vän dag :(
men glada minnen gör mig på bättre humör! men det är lite jobbigt när man sitter i skolan och stör sig otroligt på något eller är sjukt glad för någon och den människan man delat det med de senaste 3 åren inte är där.. buhu :(
men Amanda, you know who tar fortfarande saker jag säger och säger det högt och tar åt sig om det är rätt :( jag är dum som inte säger till att det var jag som sa det men ja..
något minne som jag tänkte dela med mig av! :D

Lite senare (typ 1-2 timmar).


Haha! fan vad vi är störda :D

Denna videon tror jag att jag visat dig amanda, men om du inte minns då kommer den här :D haha jag känner mig lättroad för jag grät så kul jag tyckte denna var x)


Nej nu ska jag ta mig i kragen och laga mat.
<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

NU igen?!?! aaahhhh hon kan ta sig!!!!!!!!

Men haha fan vi är dumma i huvudet xDD men visst blir man på bra humör när man ser våra gamla videos :'D? Jag har med suttit och kollat igenom på de som är på youtube tidigare och man bara blir så glad :D<3<3!



Vad blidde det för mat :)?<3

ååååh snart åker du till värmeeeen! ahhh och snart landar väl första snön här.. fast vetu.. okej, klart man vill ha värme!! men av någon anledning är jag så pepp på snö alltså, vill ha julafton :'D och vill att det ska se så vackert och mysigt ut utomhus x)!! men hähä, sen vill jag inte ha kylan, men endå x)<3

2010-11-21 @ 20:15:06
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0