be stong, believe

everything is gonna be alright <3

Sitter i skolan och dunkar hög musik i hörlurarna och pluggar historia, har äntligen kommit igång, men var tvungen att ta en paus från läsandet.. fassen vad jag behöver glasögon o.O sjukt jobbigt! mitt huvud kommer dö typ snart :(
Idag ska jag verkligen bara plugga! har inga lektioner i dag, men duktiga jag drog mig till skolan i vilketfall som, tof mig i kragen och påbörjade arbetet, som dock ska vara inne i morgon.. woops :P men kommer sitta här tills jag är klar så äre bara!
På söndag är det 200 dagar till Studenten :D och på lördag är det en vecka tills jag ska till värmen :D yeey! var och fixa mina ögonbryn häromdan och fick en bra komentar av henne som fixa det, vi pratade om att jag skulle iväg och hon förstod på mitt sätt att prata om flygningen att jag är äckligt flygrädd och då berättade hon att hon hade med varit jätte flygrädd förrut men nu älskar hon det! och det var efter att hennes fina man sagt att hon hela tiden ska tänka på att Piloten vill oxå hem! Piloten har säkert oxå en familj att komma hem till så han kommer själklart göra allt i sin makt för att det ska ske!
kändes riktigt bra att höra faktiskt och det kommer jag verkligen att ta med mig :)
Taaaaaaack ;)

Nu ska jag sluta skriva en massa tråk här och fortsätta plugga :)

dagens låt ;)

Kommentarer
Postat av: Eliot

Var ska du där det är varm :o

2010-11-15 @ 13:03:24
URL: http://blomsterbarn.weebly.com/
Postat av: Amanda

guuuud så bra sagt!!!!! önskade fan att jag med hade tänkt på det, haha x)

2010-11-15 @ 14:48:27
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0