"Whatever you do in life, will be insignificant. But it's very important that you do it. Cause', nobody else will."

Tyler Hawkins

klockan 4 i natt var jag på centralstaiton i malmö och vinkade av bästa vän inför hennes utbytesår i tyskland som börjar idag! Det gjorde ont för att jag vet att jag inte kommer se henne på så otroligt lång tid, men det känns bra för att jag vet att hon gör något hon verkligen vill och jag vet att hon kommer ha det super bra! håller tummarna för dig vännen, det kommer gå jätte bra!
Kommer sakna dig <3

nu kommer några härliga låtar :)


sen har jag även fått en inneboende för ett tag framöver :)! Ciccie och henes finfina kise Pinglan! känns super bra att ha en kisse här hemma igen, det fyller en del av ett av alla tomrum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0