there you'll be .

Igår den 26/7 togs min älskade farmor i från oss.
Agnes Ella Gudrun Ohlsson, du lämnade oss med storg sorg i våra hjärtan, men med Stor kärlek ska vi komma ihåg dig<3

2010 är inget bra år :'/
Sixten min älskade vän gick bort den 19 Mars min fina lilla vän :'/ en trogen vän som funnits vid min sida i 9år<3
min älskade farmor gick bort, hennes stöd efter mina föräldrars skillsmässa var gudumlig, min lilla farmor, hon var ca 1.54 cm "kort" och vägde inte mer än 35 kg, men hennes hjärta var stort, hon hjälpte alla och tog alla före sig själv. en människa som henne är svår att hitta, hon var sträng och gav en en blåsning om det var det man behövde eller en axel att gråta mot om det var det. Vad hon än gjorde som var det en garatin att man mådde bättre efter åt<3

Lyssnade runt på lite låtar innan och fann en underbar låt som jag tillägnar er båda! Jag älskar er och kommer aldrig glömma er<3


Det kommer som hon sjunger Alltid att finnas en plast för er i mitt hjärta, och vart jag än går vet jag att ni är vid min sida <3

Om ni läser detta inlägg så får ni inte ta illa upp, är stolt över er båda som gör det ni vill och följer era drömmar!

Min Bästa vän åker på fredag och ska ha ett underbart år i Tyskland, som sagt, jag är Jätte stolt över dig! och fassiken vad du kommer ha det bra! jag kommer sakna dig så otroligt mycket, med för din skull kommer det vara värt det <3
Min storebror Alex kommer mest troligt att flytta till arboga i slutet va augusti, för ett jobb och för hans flickvän. är ocksåhär som sagt otroligt stolt över dig bror, du är underbar men du måste följa din dröm, och du och sass kommer få det helt underbart! ni är verkligen menade för varandra, så varför skulle du inte flytta? Det gör bara så otrligt ont, att den jag förlitar mig mest på i min familj ska åka i från mig, men även det är värt det, för du kommer vara lycklig <3

Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: A

jag älskar dig bästa vän! och jag hoppas du kan finna lycka igen!

din farmor var en riktigt fin människa <3

2010-07-28 @ 14:56:21
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0