why can't you stop dream .

okej, back to the usual.. klagomål

Men helt ärligt, hur dum får man bli?! jag är så trött på att göra en masa hela jälvla tiden och inte få ett skit tillbaka! det är fan inte schysst att begära en massa av mig och sen inte ens kuna tacka för att jag gjorde det du bad mig att göra?! Du sa att om jag orkade (för att jag var sjuk) att ta upp prydnads sakerna så kunde jag göra det, men bara om jag orkade. och det gjorde jag för när kom hem hade jag tagit upp allt, dammat allt, tagit ner ALLT från julgranen och packat ihop den skitplastgran och damsugat! sa du ens Tack? nä för när du flyttade datorn från köket så sa du bara, hade du inte damsugat? Jo sa jag bara och då säger du, jaha det märks inte här iallafall. och går där i från?!!
När du sen pratar om hunden om att han behöve gå ut sa jag bara att du kunde ta honom för jag hade städat och vad säge du då? Du, ska jag säga allt ja gör för Er hela tiden? varje dag? då svara jag bara, du jobbar och gick där i från för jag orakar inte höra på dig när du säger allt du tror du gör? för det ända du gör är jobbar, lagar mat när Du känner för det och klagar, klagar och åter klagar. och när jag blir sur tror du att det är ett jävla skämt?
Var snll og att laga mat fast än att jag var sur redan och fick inte ens ett jävla tack?

nu ska jag duscha.
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

så sjukligt dålig stil är allt jag kan säga:(!!!

2010-01-14 @ 21:52:52
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0