when i look at you .

thinking of how it can, Will be!

måste skaffa mig en känslobok, vet inte om det funkar, men det ska iallafall hjälpa :) har inte kunnat sova orentliget på ett tag nu, vet inte varför men försöker iallafall göra så att det blir bättre och et har det blivit, men jag måste skiva av mig mina tankar för att komma ihåg de i morgon och släppa dem för kvällen. det var väl något sånt vi läste amanda? :)!

Iallafall, tänkte se om jag blev trött av att träna lite, det blev jag inte :( Men! det gjorde så att jag började tänka på att jag ju ska börja träna igen! och jag blev bara så, hmm vet inte :P, men jag började iallafall tänka på det och funderar på att kanske jogga någon morgon i veckan? iallafall pröva och se om jag mår bättre! kanske till och med sover bättre på kvällen sen? vem vet? ska iallafall pröva detta i morgon bitti om jag an soma så att jag kommer upp .. sen ska jag börja täna lite hemma och sånt med :) och lite med Philip och sen kanske skulle jag och Amanda ta upp power walken igen :)! själv tycker jag att detta låter super :D och nu kan jag släppa det och ändå komma ihåg det i morgon, Super ;)

Godnatt (Y)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0