what would you do .

är hemma och är sjuk -.-' eller ja, kass? har inte feber men det känns som det.. det går upp och ner hela tiden.

Gårdagen! var i Malmö på bulltofta där vi orgenterade .. och åkte pulka (Y)! haha att orgentera är aldrig kul så det blir vad man gör det till så det var inte dö trist :P haha. fick göra lunch med, starta eld och mög och sen grilla korv.. mindre kul.. efter lunch var vi en liten stund på isen och sen gick jag amanda och nils i väg och åkte pulka :) ganska tråkiga backar så vi tog buskana istället och jävlar vad jag har ont i mitt be nu xD vet inte hur jag smällde det vet bara att jag gjorde det och att det gjorde satans ont :P i dag har jag värsta bulan och ett mega blåmörke :P och axeln värker en massa med, men ändå.. vi gjorde även mellan mål, eller ja jag och amanda titta på för vi gjorde lunchen, men edt blev wokade (?) äpplen med kanel och honung :)

ska vila lite till nu och hoppas på att jag mår bättre i morgon :)

Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

Hoppas med du mår bättre imon, kry på dig <3 jobbigt att må kasst liksom :)

2010-01-13 @ 17:18:26
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0