tell me how im gonna breath .

Sitter och har historia a. Det är ganska intressant men jivlans tråkigt just nu. Pratar skillnad i två texter och vi där jag sitter blir inte tilltalade blablabla.

Stressade som fassiken i morse glömde min halsduk hemma så nu kan jag inte ”dölja” min kompress som täcker mitt inflammerade utslag -.-’ och när jag kom till skolan fick jag veta att jag började en timme senare och hade lugnt hunnit fixa mig klart, har gårdagens smink och har inte fixat till mig alls.. surt.

Igår var jag hos läkaren och det var lika givande som vanligt. De tog testen kände lite och skickade hem mig. Är du sjuk i en vecka till så kom tillbaka? Alltså om jag är sjuk en vecka till och har varit sjuk i 9 veckor så ska jag få medicin? Lol. Hatar Vårdcentralen här


diskret *host*


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah du tog dne bilden också med mitt knubbefinger xD alltså allvarligt.. vad är det med små händer och att de blir knubbiga på foton o.O?!

2010-01-27 @ 17:15:32
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0