ice ice bby .







en härlig, men jobbig gångtur med A från Svarte till Ystad! 2 och en halv timme dit, 58 min hem :P gick på stranden dit och cykelbana hem. ganska "pinsamma" saker hände som jag inte kommer ta upp här, men kan säga att jag har aldrig varit så rädd i mitt liv och har aldrig gjort något så "galet" i mitt liv.. mer säger jag inte. :)

när det kom ett stopp på stranden där det var en fors (bild 3) trodde vi att vi skulle behöva gå runt om, så vi följde forsen uppåt, eller ja försökte, gick på värsta stupkanten och ett felsteg och plums ner i Iskallt vatten. fick klättra över stenar och igenom taggbuskar .. när vi kommit halvvägs kom vi inte längre så vi vände och fick tillbaka och då såg amanda att där fans en gång precis sidan om typ.. fyf*n vad vi blev sura :P haha!
men ja, hitta iallfall en massa mysiga plaster och har hittat en plats att spendera A's sista dag i sverie till sommarn :D!

Kommentarer
Postat av: amanda

fyfan vad jag diggar bildernaaaa :D!!

den dagen/natten kommer bli fett nice! men jag ser på ett sett inte framemot den... :( <3

2010-01-22 @ 12:40:34
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0