the best is jet to come .

Melodifestivalen ikväll med bästa <3! är inte jätte glad för melodifestivalen, men det är ännu en störig "tradition" :P undra hur många som egentligen tycker om att titta på det? men ja, ser iaf fram emot att umgås med Amanda för det är satan vad vi bara ska ses när vi måste plugga, så :P! lite grösaker med dipp sitter aldrig fel :)

Har varit duktig idag med! jag har städat (Y)! haha!

hmm, vad kan man mer dela med sig av.. jo juste, är så himmla trött på att han lånedata för det hindrar mig Hela tiden från att göra ett så bra jobb som möjligt i skolan! ett exmpel är att i fredes (igår) hade vi psykologi och skulle läsa en text, den fanns på it's att lyssna på för de som har svårt med att läsa men tror ni att du funkade på mig lånedata? nej juste för jag har inte de programmen på min data som man behöver :/! ganska pinsamt att jag tog så lång tid på mig att läsa, men sån tur var iallafall att alla lämnade klassrummet när de var färdiga..
men nog om det, nu ska jag snart hoppa i duschen, later :)

puss

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blogg tävling att vinna 6000kr presentkort hos nelly.com besök gärna min blogg och delta hel gratis <3<3<3<3

2010-02-07 @ 01:18:23
URL: http://livsstilar.se
Postat av: amanda

i had fun yesterday :D!!

occch jag hoppas fannemig du får en ny dator snart -.-'!! <3

2010-02-07 @ 13:33:07
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0