let me fall, even if i hit the ground .

känner att jag alltid skriv något i stil med, dåligt uppdatering.. haha(a)
jaja, uppdaterar för några dagar nu ;)
Börjar med helgen i göteborg med de bästa! My soulsister, boyfriend & Bobbsi :)
Helgen var helt underbart bra! åkte tillsvarte på fredakvällen efter en mysig bio med hjärtat. sov där och åkte från svarte vid 9 halv 10 på lördan:)
väl uppe checkade vi in på hotellet och hoppade direkt i poolen! skit härligt och riktigt kul!
Sen gjorde vi vid oss och begav oss ut i dryga Göteborg.. 10 av 10 resturanger vad fullbokade och tiden rullade så det slutade på Mc'donalds... ganska deprimerande faktiskt så jag åt inte x) men ja, väl inne på Scandinavium var allt finemang igen :D alla 4 köpte var sitt par Buddy Holly brillor och vandra runt och var ascoola :D!
Buddy Holly var rikgit bra och vi shakade en massa i slutet (Y)
väl på hotellet igen blev det typ att alla degade och vi gick lite omgkring blabla sen sov vi.
År frukost packade och åkte hem.
Mös lite med Philip med en bra fil sen kägade vi Pizza med de andra två och sen gick vi in och startade en ny film och hade en härligt alla <3 dag tillsammans :)
Fråga mig inte varför min text blev blå, vet inte och var inte hur man ändrar tillbaka den :P hah!

men hade en super bra helg med de bästa och det ska göras om :D! fast med två nätter och massa skoj :D

Kommentarer
Postat av: amanda

vet inte vad jag ska säga så jag säger bara WIIIIHOOOO :D <3

2010-02-20 @ 09:55:29
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0