All the bullshit Can't be ignored

Ta för dig du bara, göra det.

 

Jag är trött på min skola.. ovanligt va? Bara det att jag har kollat på nya skolor denna gången, jag vill verkligen här ifrån orkar inte att jag ska ”drabbas” för att de står för något de sen inte kan hålla.

Men du får löngre tid på dig, du behöver inte göra färdigt det nu, tror de att de hjälper att de nästan ber mig skjuta upp det speciellt när jag ska skjuta upp det för att de ska fixa så att jag kan göra det, t.ex. men att det ska finnas program på min data till det och att det ska finnas så att jag kan lyssna på skiten för då slipper de stressa med det och kan göra annat itstället.


Kommentarer
Postat av: fialisakung

Heej tuussee!. Gå in på min sida och kolla, där finns ett award till dej! ;D <3

2010-02-16 @ 13:09:26
URL: http://homosaregay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0