Milian Texas Johan Forsén <3


Nu vet jag att han sover på båda bilderna, men så tråkig är han faktiskt inte :) Han är världens sötaste lilla söting :D

En Stolt Faster :D

 

Var hos Michelle och Milian idag, älskar det (: man blir så glad av att träffa dem båda, jag älskar att se deras lycka till varandra.

Michelle är ung men hon är stark och en j*vligt bra mamma ska jag säga! Helt underbar och hon klara sig bra utan Milians "pappa" i bilden!

Du är perfekt hjärtat <3

Hennes underbara Mamma och familj stöttar henne som man önskar att allas familjer gjort, de är helt underbara och de ger Milian allt en liten kille behöver, Kärlek, omsorg och närhet.

Milian är och kommer bli en helt underbar kille, för man kan inte bli något annat med en sån underbar familj som stöttar en i vått och torrt <3

Jag älskar er familjen Forsén och jag är så lycklig att Milian har just er <3


Kommentarer
Postat av: A

auuw han är ju bara så jefla gullig! och du är en bra faster, I think jaaah :D <3

2010-04-06 @ 22:20:21
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/
Postat av: My

jätte fina bilder =)... inte så lik johan tycker jag! men jätte söt e han!...

2010-04-08 @ 14:26:22
Postat av: michelle

jag kan bara säga att jag är så otroligt jävla glad att jag har dig. att Milian får lära känna dig. du är enanstående Emelie. det finns verkligen ingen oh då menar jag absolut ingen som du!



du skulle bara veta vad dina ord värmer & betyder. du är en stor del i att jag klarar allt. du ger mig styrka & kraft.

Vi älskar dig.<3

2010-04-08 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0