Hope you know it's not easy .

Gud var jag aldrig uppdaterar, får nog bli bättre på det så att jag har något ”kul” att titta tillbaka på. Eller ja kul och kul, måste ju kolla tillbaka på hur j’vla dryg skolan var (i hopp om att trean bli MYCKET lättare) ;)

 

Så ja, skolan suger precis som alltid, känns som att det är det man kan uppdatera om :P

Har inte gjort något annat än pluggat de senaste två veckorna känns det som.. Hade ett stort psykologiprov på 3,5 kapitel.. hennes upplägg var inte alls bra och hon tog bort och la till kapitel in i det sista.. och sen hade jag historia i förrgår och det slutade med att jag gick ifrån salen med rödsprängda ögon och tårarna bara rulla, mest för att jag var så fruktansvärt frustrerad över att inte kunna provet när jag hade pluggat. Vet ju om att jag la ner mer kraft på psykologin efter som att det var ett stort prov och det stör mig, men prata med historia läraren och så har jag världens bästa vän, så det löste sig (:

 

Psykologiprovet kändes bra och allt kändes positivt till för en lite stund sen för jag vet att jag måste börja plugga igen.. Har samhälls prov på tisdag + ett arbete som ska in, sen har jag något i psykologi som ska in med, historia och är piss nervös för en redovisning/säljning på mediaproduktionen.. happy life!

 

Var hos Åsa igår och träffade Moa, Sån sötnos! Haha! Alla bebisar är så otroligt söta :D

Men ja, ska sjunga på hennes dop med hennes syskon Alva och Julia och vi ska sjunga Välkommen till jorden :)

Nu ska jag vänta på att mitt hjärta ska komma hem sen blir det fredagplugg x) och lite mys :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0