walking dead.

är stolt över mig själv :)!
vi gick 1.2 mil med skolan idag, och trots att jag mådde skit i morse, är verkligen jätte förkyld så gick jag upp och åkte till skolan och gick den jävla rundan. upp i höga bakar och det regna.. haha men skötn var det :D! jag har ju märkt att man kommer ingen stans om man skiter i det :)


Helgen var fresten bra, umgicks en massa med de trevliga :D men är glad att jag inte bara umgicks med staffanstorpar och svedala bor hela tiden, no offense, men det var verkligen kul att lära känna massa nytt folk :)
på fredan när vi kom dit gjorde vi inte så jättemycket, åt och såhöär, fixa rummen (vilket var ett stort rum med någon sorts bänk sak i som man la ut madrasser och där sov vi xD) tryckte i hop mig med Hannah, bink, lizzete, joacim och B :D! sjuktmys :)!
dagen efter kom sven och lärde oss säga fuck you sven och en massa annat trevlig sen på kvällen hade vi världens mysigaste mässa under bar himmel :'D! alla hade gjort vars en söt liten lykta som vi gick med i genom en liten skog och något fältgrejs sen satte vi oss på en fotbollsplan brevid en hage eller något så där fanns Ingen annan belyssning utom våra ljus och himmeln var stjärnklar :D ohh dö så mysigt:D! dock jävligt kallt, men äh :)


vad tycks om min nya designe? :)

pouus

Kommentarer
Postat av: amanda

flower power is niiiiice :D!

& I am proud of you too! :) Försöka är alltid bäst :)!

2009-09-22 @ 22:30:16
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0