The drug.

Haha sjuk roligt skratt! höll på at dö när jag såg det! börja kolla på ca 2 min xD han ligger på en spikmatta ett tag och reser sig upp..

så jävla härligt skratt!


Men ja, Ikväll ska jag på läger så täkte skriva av mig lite innan, får nog ta med mig datorn och skriva av mig på word så länge jg är där, för det Lär behövas.

Men dagen idag har varit okej, lite surt att åka till skolan till nio och sluta tio över elva. men gjorde min danska så den blev klar och inskickad :) sen gjorde jag inte så mycket annat än satt på engelskan och lyssnade på henne... kärring.
mår lite sisådär idag dock, har inte känt mig såhär nertryckt, illa till mods, kränkt och underskattad på väldigt länge, flera år faktiskt. Inte heller ensam på ett sätt. Det är inte pågrund av enbart en människa, det är flera. de vet vilka det är så ingen behöver undra är det jag?! det är lugnt<3! det är inte ni :)
Men jag tror jag har börjat att förstå en sak, vi var din värld och vi tog den i från dig och nu försöker du hämnas genom att ta allt i från mig? du lyckas inte. du må få mig att mådåligt, och Grattis till dig om det är dit mål, men du lyckas aldrig krossa mig, du kommer aldrig lyckas få mig att må så dåligt som jag vet att du gör. Jag står för vad jag säger, Lögnare och utnyttjare har ingen plats i mitt liv. Deal with it

Det var väl det.

Kommer bli en jobbig helg, har inte helmycket pengar på mobilen så jag kan inte ringa amanda spec mycket om det är något och Philip är i Danmark och det suger. det är dyrt att prata med honom då :(
Men har B och Kiwi, tur, eller hur :)

Ha en bra helg ni som läser :) (om ni är värda en bra helg då dock)
Pouss !

Kommentarer
Postat av: amanda

<3!



hör av dig på sms eller något när du har tid över så kan jag ringa från hemtelefonen om jag är hemma :)

2009-09-18 @ 13:44:38
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0