pleas wake my up.

Vi välkomnar hösten med storhalsduk och mössa! :)


fick ljusa upp bilden för att den blev helmörk, så det blev jätte dålig kvalite, men ändå :P

Jag känner mig ganska patetisk idag. Men du är inte bara min. så är det bara :)!

Är jätte förkyld fortfarande men livet fortsätter. Idag är det skola till 4 precis som vanligt, har bara en bra lektion idag och det är fotografisk bild i eftermiddag. De andra får man är bara stå ut med. Har engelska och danska så det är nog inte så jätte jobbigt.
Efter skolan hämta Philip mig så ska vi åka och kolla på en soffa och sen åka och kolla på amandas födelsedags present, vet inte om jag köper den idag eller på fredag, men är nästan 100 på att hon kommer bli jätte glad :D! Haha(a)

Hon fyller år på lördag förresten så då får ni (som läser xD! ) säga grattis till henne !!

Nu ska jag skriva skit som vanligt, för jag tycket det är asjobbigt att jag och min tvillingbror knappt pratar med varandra längre :( i förrgår började han på sin nya skolan och jag fick veta det igår. Att han bytat då asså… det suger! Vet inte hur länge han vetat om det, men ganska så självklart längre än mig… HAPPY FACE! Nej.

Funderar starkt på att gå hem nu, men vet inte. Har inte lektion förräns 20 i ett så varför sitta här och vänta ut tiden? Då kan jag lika bra göra det hemma och kolla på den senaste greys i stället så att man är lite insatt ikväll när den nya säsongen börjar :D!!! (a)
Men ja, ganska ointressant att läsa om, men ja xp..

Puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

hösten kan vara rätt mysig till en början :)!

Är det något du vill prata mer om så finns jag här. <3

2009-09-30 @ 22:00:19
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/
Postat av: Amanda

hösten kan vara rätt mysig till en början :)!

Är det något du vill prata mer om så finns jag här. <3



oh greys idag... ohh, böltime!

2009-09-30 @ 22:01:12
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0