it is'nt getting any better .

Ohh ja jag är lycklig ja jag är lycklig tralalalal... det finns väl någon låt som går så? fast den passa inte riktigt in just nu. har fått skaffa min nya bästisar :o! förlåt amanda!  
( lite synd att jag måste köpa min små bästisar bara :( )
här har ni dem! är de inte söta?! jag döör.

hostan har blivit värre, det så sjukt ONT nu :( pina! jag lovar, näsan är helt sårig på både in och utsida, sorry för imformationen, men ändå! smärta :(
igår fick jag känna lite lycka iaf :) var med Philip i stan, sålde min mobil och har nu en ny väska nya vantar och världens skönaste skor(!)

väskan är väldigt röd, inte rosa! ingen rättvis bild, men det är inte det lättast att ta, men ja. i think you'll survive :)
Nu ska jag krypa ner under täket igen. ska plugga och sen kolla någon serie och ligge nerbeddad och tycka synd om mig själv. :)

pousss och amanda hoppas din fördelsefestsaksläktgrej blir trevlig :)!

Kommentarer
Postat av: amanda

hahhaha du har humor du xD!



tackar så mycket ;) occcch I love your new BBF:isar :D!

2009-09-26 @ 11:50:32
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0