im youre biggest fan.

Okej, detta är så jävla irriterande.

 

Hur orkar vissa människor vara Tofflor? Jag menar om man är tillsammans med någon och gör Allt den personen vill, säger och gör.

Jag förstår att man vill vara den man älskar till lags, men hallå?! Ska man sluta ha vänner bara för att man fått flick/pojkvän?
Som ett exempel, en kille/tjej som du känt ganska länge och har hela tiden haft bra kontakt med, men när denna personen sen får flick/pojkvän så slutar han/hon att hälsa på dig? När flick/pojkvännen inte är där så går det bra att prata vara social och vara precis som vanligt, men sen när flick/pojkvännen kommer eller är i närheten så sätter man sig vid ett annat bord även om där är plats vid ditt, han/hon tittar inte på dig, säger inte hej och undviker dig helt? Hur pallar man med det?

 

Hinner inte skriva mer nu. men ja, om ni vet varför vissa gör så, skriv :)!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag vet inte varför vissa gör så... men det är sååå jävla kass stil!

Rädd för att förlora sin älskade? haha, nej men ärligt... ifall man inte kan ha både och så är människan man är tillsammans med inget att ha. Fast liksom, man förstår ju ändå... kärlek är kärlek.. och man gör väl "allt" för den man älskar kanske?

Men ja, jag tycker det bara är patetiskt med en sådan här grej.

Alla är vi olika dock, och personen som beter sig såhär kanske inte inser det själv... vilket jag tror den gör, men den vill inte erkänna det.



eh, klyddigt inläg, my bad x)

2009-09-18 @ 07:41:25
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0