im in love whit my on sis .

Internet är något av det jobbigaste som finns! Speciellt på skolan, efter som att nästintill Alla arbeten vi gör på skolan kräver Internet. Antingen till att hämta uppgiften eller till fakta osv. Men nej, de har ett så segt Internet att man inte ens kommer in på sin första sida? Och hur ska vi då komma någon vart?! Jo genom att jobba hemma, så när man suttit i skolan mellan 9-4 och inte gjort ett skit mer än suttit på en halvtimmes teori och lyssnat ska vi hem och plugga! För vi får ju inte lämna skolan om vi inte loggar ut?! Och detta suger verkligen röv! Och jag vill byta skola för att få något gjort och jag vill veta vad fan jag vill bli så at man kan ha någon inriktigt och ha mer än 2 roliga lektioner i veckan? Detta suger och jag vill bara ta studenten eller något mög.

 

Hahaha, ansiktmask i går! så jävla kul x'DD! det är sån kärm som ni kankse ser xD!!!


Kommentarer
Postat av: amanda

gut att de har fixat internet nu iaf :)



haha maskerna xD<3

2009-09-28 @ 18:51:15
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0