how did you do it .

är superduper mega förkyld! det suger röv. näsan är asteppt och halsen har paiiinpina. men ja.
sitter hemma hos amanda, funderar kring Fridas jätte snälla erbjudade om dansen :) ska dansa lite med amanda när hon ätit, sen ska jag se om jag kan fixa några saker till sen så ska jag bestämma mig :)
har varit med Philip på mediamark precis typ och köpt hemtelefon till honom och titat lite snabbt, ohhh jag vill ha systemkamera :o och ohhhh jag vill ha den fönen som samtidigt lockar håret eller vad man säger :P heh! fan vad jag är Hagalen!
lite på tal om det, Jag ska sälja min HTC dimond nu för ca 1000 kronor, vet att det inte är så jätte många som läser min blogg, men om ni gör det och är sugen, släng in en kommentar eller kontakta mig på [email protected] :D



pouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0