flightless bird .

märker att jag inte skriver om något som är alls intressant egentlige :P haha! men ja, jag fortsätter ändå, det lär ju uppskattas att kunna läsa om " ungdommen" i framtden :P HAHA! något som inte är utkladdat på ett papper som knappt går att läsa längre :P

Men ja.. igår var frästen en skitjobbigt dag.. iaf i skolan, klumpig som man är trillade jag TVÅ gånger i trappan, första gången på morgonen inför skolans bästa lärare ( och snällaste! ) och hans lärarkandidat eller något.. pinsamt, men han hjälpte mig och tog min väska och fråga hr det gick och sånt, Skit gulligt och skit snällt! hehe :) andra gången var mindre gullig och mindre snäll för då trilla jag bara inför Amanda och vad gjorde hon då? börja garva som fan ! ja nej men tack :P haha! fast jag skrattade ierförsig själv, men ändå!
Hade typ inga lektioner och sånt men var ju somvanligt tvungen att sitta på kver på skolan och sen åkte jag hem till mitt hjärta :)! super gullig var han för när jag kom dit hade han gjort min favorätt och tänt ljus och gjort allt jätte mysigt!

sen handla vi lite gottgott till filmen vi skulle se och sen tog hjärtat fram surbe ( vet inte hur det stavas men glass utan laktos ) som han hade lagt i en mugg och format efter den och så :) helsött !! behövde verkligen muntras upp :) tack!


nu ska jag kolla på det nya avsnittet av gossip girl ... nörd (a)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0