fick min mobil igår :')

vaknade klockan två i natt och sprang runder och trodde klockan var 6... tills jag såg klockan ordentlige sen skrek jag till Philip att flytta sig från min del av sängen så jag kunde lägga mig igen.. :P

Dagen idag har verkligen bara varit Skitdålig rent ut sakt. efter att jag såg min mamma vid ica och hon total dissa mig så gick allt åt helvete. innan det var det iaf okej. Men allt klydda inget blev som det skulle, inget funka och jag fick rejäl damp :'/ förlåt igen. Och sen vafan, tror ni inte det börjar regna när vi ska hem?! JÄVLA SKIT!! då brast jag. orkar inte berätta allt som hänt som varit skit, det har bara varit en Skitdag men som vanlig och som tur var hade jag Amanda, som med hade en skitdag.
det är nog ganska bra att vi fick det samtidigt för då fick vi damp tillsammans.


Du gör mitt liv bättre, du vet vem du är.
Jag är inte såhär stark (som man får säga om sig själv ibland) utan dig.
Du är bäst.

och en sak till, när ni har allt? SLUTA KLAGA! :'/

Nu åskar det en MASSA så jag ska krypa in under mitt täcke och försvinna tills i morgon. night.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig bästis <3

2009-09-03 @ 21:05:28
URL: http://ershaagen.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Vad kul! Själv behöver jag en ny med. Min kamera har gått sönder.

2009-09-03 @ 22:49:34
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Älskling<3

Jag älskar dig mitt hjärta, även om jag brer ut mig i sängen :P <3

2009-09-03 @ 23:34:01
Postat av: eliot

det är lättare för mig att finnas för dig om du berättar att du är ledsen.. Menar inget illa absolut inte, men jag hade inte gått ned i källaren igår och bara sagt att du skulle krya om jag vetat att du va ledsen :(<3

Förlåt...

2009-09-05 @ 00:05:46
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0