everyting has its way.

just nu sitter jag i min säng förförsta gången sen i går vid 8. fick huvudvärk vid två i går som gick över till migrän vid tre. La mig vid fyra vakna med migrän vid 6 tog ibumetin, somnade till 8 hade fotfarande migrän låg i mit varma mörka rum till tio, då reste jag mig ordentligt för först gången sen jag la mig vid 4. Hade fortfarande migrän, men behövde få lite luft så jag gick med pappa ut med hunden. Hemma igen tog jag två ibumeting ofh kunde självklart inte sova, pga migränen och att jag sovit redan. Somnade vid 2 Med kraftig huvudvärk, men migränen hade iallafall släppt, och vad tror ni jag vaknar med klockan nio när klockan ringde? Jo migrän. och mensverk dock. men ja..
Har sovit tills nu och ÄNTLIGEN börjar det kännas som att jag kommer överleva detta :p..

Gårdagen innan två var helt okej :) Skolfoto vid kvart över tolv, sjut bra fotograf, men blev inte helöjd med bilderna, men det är som det brukar. Tog ingen Outfit bild, men hade en grå tunika med svart baslinne, amandas rosa små sötingar till skor och min sjal :)

Maha :D

Hejhej, amanda emelie och frida heter vi, och vi är från SVERIGE, synd det?
mehe :')


Nu ska jag kolla på Gossip girl och Oth för de började i amerika igår så Jaa :D! hehe,
hoppas ni har en bra dag, och Amanda, <3

Kommentarer
Postat av: amanda

sötnooous!

hoppas den är helväck snart <3

2009-09-15 @ 13:13:39
URL: http://ershaagen.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Det finns 3 säsonger och "The Bitch is back" är det sista på säsong 3 så du har sett klart hela serien :)

2009-09-15 @ 13:26:23
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0