why cant it just be easy .

Hejhopp :)
idag känns som en bra dag, vet inte varför. men hoppas den blir bra med :) Höslovet älskaaaaaaas något enormt odh allt är tipptopp förutom min navel, den gör ont:( men ja :)

Igår var pappa supergullig, alla tycker nog inte det var något märkvärdigt men jag tyckte, vi skulle äta makaroner och köttbullar.. för min del makaronere med ketchup, men när vi satte oss och åt så bad pappa mig att smaka en köttbulle, men det ville jag inte för han vet om attjag tycker det är rikktigt äckligt, så sa han bara, men det är en annan sort, en dyrare, (vår ekonomi är inte den bästa..) så jag frågade varför han köpt Dyrare köttbullar helt plötsligt så sa han bara, för din skull för att se om du tyckte bättre om dessa.
Hur gulligt var inte det? sen att jag inte gilla dem var en annan femma, men han försökte verkligen :D!

juste, helgen var bra, när de små körerna åkt hem blev det asmys :) men fattig som man är blev det ingen tokio hotel konsert för min del :(.

det var väl vad jag vile skirva i mitt sjukt onödiga inlägg :D!
ska ut med hunden nu, sen blir det nog stan för att kolla lite julklappar :)
pouss :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

FAN VAD GULLIGT :'D Helt seeriöst alltså :'D!



Men ja.. synd det med Tokio hotels konsert.. men man vet aldrig... där kanske finns platser kvar när du får pengar o.O? för de är inte slut än o.O

Fast sen är det ju det med att det kommer så mkt emellen så du kanske inte lyckas få råd iallafall..?

Jag hade inte haft ifall Christopher inte hjälpte mig.. inte egentligen.

& nu känns det som att jag inte kmr ha råd med julklappar -.-

2009-10-27 @ 16:23:46
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0