this is just so ..

somsagt innan idag är det amandas födelsedag och jag hoppas du trots väder, humör, och dålig film har haft en super bra dag :)!

dagen idag då vaknade vid 8 först av att jag drömde en asläskig dröm och den jävlen ville inte sluta :( trots att jag var vaken så hade jag den i huvet :(.. skit jobbigt! har den fortfarande kver men det börjar släppa lite nu.. gjortde vid mig vid ett och var hos amanda vid två. satt och sncka o tog det lugnt sen åt vi och sen éntre för bio :D! satt och kommenterade folks kläder på en bänk tills vi kom fram till att flytta oss för att inte bli instängda, så när vi satt på ett annat ställe så stängde de fan nästa in oss där med .. HAHA vi måste sett skit nördiga ut, me ja we got the power dudes ni skulle bara sett oss (Y)!

filmen var sådär bra tyckte jag. asäcklig att se i 3d och jag har aldrig sett så mycket blod i mitt liv xD helsjukt! men slutet sabba hela filmen så man gick där i från med damp.
kom hem för en halvtimme sen och undrar egentligen varför jag åkte hem såhär tidigt? men ja, är super trött så jag somnar säker när som :P haha
Sooov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0