Lost whit no direction .

There’s a voice inside my head saying,
You’ll never reach it.

Helgen då.

Åkte till tyskland i fredes med konfirmanderna, ganska kul faktiskt, men shit vad man är trött nu xP! Och fick precis vet a att pierre har hoppas av skolan för att han var skoltrött, tänk om alla kunde göra det utan att någon såg nerpå en? Utan att känna att man nu gjort någon missnöjd?

Men ja, back to tyskland, åkte en massa massa buss typ hela tiden var på koncentrationsläger, hade lite lekar och sightseeing genom tyskland och allt var precis som de tre andra åren jag har åkt dit.. :P

 

Fick en jätte trevlig överraskning, NOT, pappa sa till mig att jag måste träffa min mamma på tisdag? För han vill att jag ska följa med?! Sån pitt! Fatta vad arg jag blev? Sen när har han rätt att tvinga mig att träffa henne?! Inget kan bli sämre säger han, men fan inte bättre iheller, jag känner henne tyvärr och hon kan dra sig i röven att jag ska eller vill träffa henne. Jag sa till pappa att jag skulle ut och gå med Amanda på tisdag kväll och då sa han bara att detta var viktigare men Nej det är det inte, att jag träffar amanda umgås med henne och går ut och går är fan så mycket viktigare att träffa en äcklig ragata som ändå inte älskar mig?  Amanda älskar mig för den jag är, så jag träffar henne framför många andra, men speciellt min mamma, hoppas ingen missuppfattar detta nu, detta är inget negativt mot amanda, men hon går fan före min mamma och kommer alltid göra det. funderar starkt på att skita i att träffa min ”mamma” och istället träffa min bästa vän<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du vet vad jag tycker om det.. jag ser hellre att du träffar mig, för du får inte ut något av att träffa henne.. det är ju det här med att ge och ta.

Det är inte mycket positivt du har fått av henne.

Du har fått ett liv, tack Annicka, men mycket mer än det som hon har visat dig hade du klarat dig utan.

Hon må kanske vara en annan person nu och jag tror fortfarande att hon älskar dig men har svårt att visa det, men vet du? det kan inte du göra så mycket åt.

Det är upp till henne och som du har sagt. Det är PÅ DINA VILLKOR. varför blev det på dina föräldrars nu? Du är snart 18 år, du har klarar dig fint utan henne innna, jag tror du klarar dig nu med!

Jag säger inte vad du ska göra, absolut inte! Men vad gynnar dig bäst? Om det finns en liten gnista i dig som faktiskt vill möta henne och förklara för henne om hur du känner så tycker jag att du ska gå, ÄVEN ifall gnistan är ytterst liten! Men du kommer ju ha din pappa med dig och han har varit ett stöd för dig innan!

Vill du ABSOULT inte så finns jag här, redo för promenad, det vet du om.

Älskar dig bästa,bästa vän <3!

2009-10-19 @ 16:45:36
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0