it is not fair .

Internet funkade inte när jag skrev detta, men skrv det ca 09.40 något tror jag

Var fan är rättvisan?

En väldigt snäll och omtyckt person förlorade en väldigt nära syster i förra veckan, hon dog av en hjärtinfarkt i torsdes natt och inatt (natten till onsdag) förlorade han sin andra syster.

VAR FAN LIGGER RÄTTVISAN I DET?!  det är så jävla synd om honom, för hur fan tar man sig upp igen?

En person ska inte behöva gemonlida det han och hans familj gör just nu. Båda systrarna var alldeles för unga för att gå bort. Den som dig av hjärtinfarkt var bara 44 år gammal och den andra var yngre, men jag vet inte hennes ålder och inte iheller dödsorsak, vi fick bara veta att hon insjuknat snabbt under natten och dött på sjukhuset. :(

Hela skolan är mörk och ingen gör något de ska och vår egelsklärare ska ha beröm för hur bra hon kunde berätta det för vår klass nu i morse. Hon sa ärligt att hon inte kunde förstå det och att det var precis som att hon drömde det men att det tyvärr var sant.

Det ända jag undrar just nu är bara var fan rättvisan ligger?! Jag kan inte förstå det, och jag kan inte heller föstå hur de känner sig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0