In our small way .

fan vad jag aldrig uppdaterar egentligen. men ja..
var och såg på This is it igår och jäääääääääävlar vad det var sinnes! och jag var inte om dansarna i början bara var under världspremiären, men det var i allafall sjukt coolt! när ridoerna drogs upp startades en av Mj's låtar och en massa dansare bara började äga scenen! så jävla coolt! berörande<3

i morgon ska jag egentigen till min mamma, men jag känner inte att jag "vill" dit, för jävlar vad allt ska gå fort fram? så nej.. det blir inte att jag går dit, får nog slänga iväg ett sms eller något och säga till i morgon. men dit ska jag iaf inte. det är en sak som är säker. men (inte för att jag lyssnar när min pappa pratar i telefon) det lät som att pappa sa att jag bangade att träffa henne :/ vet inte säkert, men det lät så och fan vad kul så fall..
jaja, uppdaterar full onödiga saker som vanligt men vad annars :)
ska lägga mig är skittrött.
pouss

ps. varför ör vissa människor så uppmärksamhets krävende att de allatid får min uppmärksamhet? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0