How do you sleep at night?

Tears of pain
Tears of anger
Tears of emotions words cannot began to describe

Jag vet inte hur jag ska förklara, för det går inte att förklara, för det är inte rätt :(

 

Och sen DU, jag fattar inte hur jag ens kan tänka på om du och jag skulle kunna bli vänner igen, tänk bara vad du har gjort mot mig egentligen, du skämde ut mig inför min släkt, du drog och slet i mig för att ha mig för dig själv, du tillät ingen ”hålla” mig som du och du gick runt och var avundsjuk på andra runt om mig för ofta och det pallar jag inte det vet jag. Men jag vet också att jag älskar dig.. och det är Det jag hatar :(! Jag hatar inte dig, jag hatar det du gjorde mot mig, jag hatar att du ska ha det bästa och jag bara hänga på, jag hatar att jag inte säger till ordentligt så egentligen är det mig själv jag hatar. Men det får i så fall vara så. I alla fall nu och jag tycker det är synd att du känner mig som ett hinder för dig, det är så det känns nu.

 

slut dampat för mig del, tänke skriva lite musik tips eller vad man kan kalla det:P haha
Iallafall, dessa låtar är de som rullar på mest hos mig just nu.

Silverstain - apologize
Kiss me - new found glory
Lost - Erlend Bratland
Revenge is sweeter - The veronicas
They don't care about us - Michael Jackson


Kommentarer
Postat av: amanda

:(:(<3!!



Låtarna är nice! :)

2009-10-06 @ 15:06:08
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0