du är en massa men ändå inget

FÖRLÅT ATT JAG GLÖMDE DIN FÖDELSEDAG!!!! det var inte alls meingen :( förlåt förlåt förlåt Jimmy, hoppas du hade en super bra dag iallafall :)!!

dagen idag har varit okej :) jävla skitdag egentligen men jag vet inte vad Amanda gör, men när jag är med henne gör hon så att det känns bättre så det tackar jag för vännen<3 och det skiver jag inte av den anledningen som vi prata om innan utan för att jag menar det :)

sitter hemma hos Philip just nu och har super tårkigt egentligen men ska nog starta en film och sen mysa lite :) så skriver väl mer i morgon, kommer inte på vad jag ska skirva just nu :P men ha :)

puss :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du gör mina sämsta dagar bra med hjärtat <3! Glad att jag kan göra detsamma för dig bara :)!

2009-10-12 @ 22:38:01
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0